Help (math)edu
Gra przeznaczona jest do treningu pamięciowych działań na liczbach, z wykorzystaniem komputera, tabletu lub smartfona.
Dostępne są dwa etapy gry, za które można uzyskać 320pkt:
- Etap terminatora
- Etap czeladnika
- Etap terminatora - dodawanie ułamków(30pkt)
- Poziom 1 - losowe ułamki o wartościach licznika i mianownika z przedziału 1 do 4(10pkt)
- Poziom 2 - losowe ułamki o wartościach licznika i mianownika z przedziału 3 do 9(10pkt)
- Poziom 3 - losowe ułamki o wartościach licznika i mianownika z przedziału 5 do 13(10pkt)
- Etap czeladnika(290pkt)
- Działania pamięciowe i pisemne na liczbach naturalnych do zdobycia 50pkt
- Czasówka z dodawania i mnożenia (80 sekund na 20 wylosowanych przykładów 20pkt)+ dodatkowe 10 pkt za czas poniżej 80s
- Dodawanie pisemne 10pkt
- Mnożenie pisemne 10pkt
- Działania na ułamkach zwykłych
- Dodawanie ułamków 10pkt
- Mnożenie ułamków 10pkt
- Działania na liczbach dziesiętnych dodawanie i odejmowanie 10pkt
- Mnożenie liczb dziesiętnych przez liczby naturalne oraz dzielenie 10pkt
- Zaokrąglanie liczb dziesiętnych 10pkt
- Obliczanie wartości funkcji kwadratowej schemat Hornera 30pkt
- Dodawanie i odjemowanie liczb całkowitych 10pkt
- Mnożenie i dzielenie liczb całkowitych 10pkt
- Wartość wielomianu stopnia 3 schemat Hornera 40pkt
- Obliczanie sumy ciągu 10 liczb z wykorzystaniem wzoru 40pkt
- Iloczyn liczb 2-cyfrowych rozpoczynających się tą samą cyfrą 30pkt
- Różnica kwadratów stosowanie wzoru na mnożenie 2 liczb parzystych lub dwóch nieparzystych 40pkt
Sterowanie za pomocą klawiatury jest możliwe z wykorzystaniem klawiszy tab, spacji i enter, w przypadku menu esc ukrywa i pokazuje aktywne menu, tak ukryte pokazuj tylko esc, bez klikania hamburgera;
- Na etapie terminatora po wpisaniu w licznika pierwszego ułamka wyniku enter przenosi do mianownika itd. po skończonym wpisywaniu klawisz tab przenosi do sprawdź, enter uruchamia sprawdzanie i zliczanie punktów
- Na etapie czeladnika klawisz tab przenosi do menu typu hamburger, spacją otwieramy lub zamykamy menu, podwójny tabulator przenosi do menu, tabulator przemieszcza po menu, spacja wybiera zadanie
Dostęp do etapu czeladnika gracz uzyskuje po przejściu trzech poziomów terminatora w menu głównym pojawia się nowy link CZELADNIK
Pojawia się w menu link do etapu czeladnika, przy próbie dostępu z pominięciem menu sprawdzana jest liczba uzyskanych punktów
Gracz uzyskuje możliwość wydrukowania świadectwa czeladnika po wybraniu z menu DYPLOM w grze (math)edu, świadectwo może potwierdzić szkoła
W etapie czeladnika poszczególne zadania mogą być wykonywane w dowolnej kolejności
Do sprawdzenia aktualnego wyniku w bieżącym zadaniu służy przycisk aktualny wynik
Wyniki gry zapisywane są w cookies dlatego należy umożliwić przeglądarce przechowywanie cookies z nuke.2lo.wlodawa.pl
Po uzyskaniu 95% z 320pkt gracz uzyskuje tytuł Mistrza i możliwość wydrukowania dyplomu mistrzowskiego, który może potwierdzić szkoła
Pojawia się też informacja o uzyskanym tytule, oraz w menu link CZELADNIK zmienia się na MISTRZ
Gracz może powtarzać tylko trzeci etap terminatora, oraz wszystkie zadania z etapu czeladnika
Aby rozpocząć grę od początku wystarczy usunąć cookies wynik zapisane przez nuke.2lo.wlodawa.pl
Swoje uwagi na temat gry możesz przesłać na adres stas@2lo.wlodawa.pl
Życzymy przyjemnej zabawy!